sarakowalski

beroende

Kategori: Mitt liv

 
sitter och försöker plugga arbetsmiljö och säkerhet.
det går sådär.
 
istället sitter jag och googlar på Keira Knightley.
min kärlek.
hon är så snygg, vacker, häftig, underbar, söt, sexig osvosv.
allt det där i en enda människa.
sjukt bra skådespelerska också.
hon är komplett. 
jag skulle kunna sitta och kolla på bilder på henne i flera timmar.
det gör jag ibland också.
jag är kär.
så enkelt är det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ae jag kan hålla på i flera år.
jag vet inte vad det är.
jag är beroende av denna vackra mö.
 
nu ska jag plugga.
ja.
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

  • joppa säger:

    du är så jävla sjuk i huvet. hej. :)

    Svar: eller så är jag inte det? juste, Joppa.
    None None

    2012-11-02 | 20:00:32

Kommentera inlägget här: