sarakowalski

positivitet utan dess like

Kategori: Mitt liv

 
måndag och tisdag har passerat snabbt och helt plötsligt är det onsdag.
 
i måndags hade min kära klass termins i Hörsalen. huvudinstrumentet spelades upp.
och jag sjöng då alltså. gick inte så bra som jag hade hoppats.
 
men jag insåg hur fantastisk min klass är.
alla är verkligen så himla duktiga.
helt sjukt egentligen.
 
hade myskväll hos Ellen sen, med film och prat. det var sjukt bra på alla sätt.
 
tisdagen var underbar.
då hade alla biinstrument-termins och jag slapp spela piano.
vilket innebär att jag bara gick runt och lyssnade på alla andra.
många som imponerade, crazy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
random bilder från termins-dagarna.
önskar att jag hade fångat alla på bild.
men mitt minne på mobilen börjar ta slut.
ojdå.
sjukt duktiga asså.
allihopa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: