sarakowalski

helgen

Kategori: Mitt liv

 
spenderade ytterligare några fina dagar hos min syster i Stockholm.
börjar känna mig hemma där osv.
 
kom dit i fredags, ganska sent på kvällen.
fixade lite kex och ost.
och såg på Erin Brockovich.
drack kopiösa mängder kaffe.
men det är ju inte direkt ovanligt för mig.
 
på lördagen träffade jag Johanna en stund.
sen gick jag på en shoppingrunda för mig själv.
typ det farligaste som finns märkte jag.
men man måste ju unna sig ibland.
sen lagade hannas pojkvän sjukt god vegetarisk pasta.
och så åt vi massa.
sjukt gott.
 
senare på kvällen var vi på 50-årsfest på stureplan och hängde med diverse sköna människor. 
tog taxi hem och åt surdegsbröd och pasta klockan två på natten.
 
idag tog jag tåget hem runt ett.
och har haft en till himla fin helg.
 
 
 
 
fattig ostbricka. (var bara en del av den. men gott var det. ja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vad har man inte iphone till?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: