sarakowalski

frågor

Kategori: Mitt liv

 
blev utmanad av Johanna att svara på lite frågor.
så nu ska jag göra det tänkte jag.
 
1. Om du fick välja en känd person att bli partner med, vem skulle det vara då?
Ja, den frågan är ganska enkel att svara på för min del. Jag skulle välja Keira Knightley. Hon verkar så underbar som person, plus att hon är världens vackraste och snyggaste människa.. Jag har utvecklat någon slags besatthet, helt normalt typ. men jag tror att vi skulle kunna ha ett underbart liv tillsammans hon och jag.
 
 
2. Du ska bjuda på trerätters. Vad blir det?
Jag kan ju verkligen inte laga mat. Så jag skulle slå upp recept i några kokböcker och sen lägga all energi på efterätten. Men jag tror nog att jag nog skulle göra någon slags laxtoast till förrätt. Till varmrätt har jag verkligen ingen aning om vad jag skulle göra. Det skulle Herr Moberg eller någon annan få berätta för mig. Till efterätt skulle jag göra någon tårta. Chokladtårta kanske. Baka är ju mer min grej.
 
(min farsdagstårta)
 
3. Beskriv en perfekt lördagkväll.
Det finns många olika perfekta lördagkvällar. Antingen hänga med min fina pojke, kanske laga lite mat, och se en bra film. Mysa och prata om allt mellan himmel och jord.
Eller så möter jag upp fint folk, och så sätter vi oss någonstans. Världens, Broadway, Munken eller något sådant. Sedan hänger vi där hela kvällen, pratar skit och skrattar mycket. Som man alltid gör med de fina människorna. Jag vandrar hem själv, och delar sen säng med min feta katt.
Iband kan den perfekta lördagskvällen också vara att ligga hemma i soffan och se Frasier tills ögonen blir fyrkantiga.
 
4. Aldrig mera kyssas eller aldrig mera kramas?
Aldrig mera kyssas tror jag. Kramas är ju det mysigaste som finns. 
 
5. Du blir stenrik och får spendera pengar. På vad?
Jag skulle köpa en sjukt fin lägenhet. Verkligen sjukt fin. Någonstans i en stor stad som är omöjlig att köpa lägenhet i om man inte är just stenrik. Sen skulle jag köpa massa presenter till folk. Sedan skulle jag förverkliga min lilla dröm om mitt alldeles egna Café. Med bra musik, gott fika och galet mysigt.
 
 
6. Vad händer efter döden tror du?
Jag tror att allt bara blir kolsvart.
 
7. Om du bara fick ha en outfit i resten av ditt liv, vad skulle det vara då? 
Mina svarta jeans. Dem skulle jag inte överleva utan. Överdelen spelar inte så stor roll. Svarta skor till det så har vi min livslånga outfit.
 
8. Låten som får dig att gråta?
We never change - Coldplay, I adore you - Melpo Mene och Heartbeats - José Gonzales (kan inte välja en asså)
 
9. Barn eller pensionärer?
Pensionärer! Barn är bara sjukt jobbiga. Pensionärer är ju söta. Och kan hålla en konversation till skillnad från äckliga barn.
 
10. Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Jaa... Hur tusan ser det ut? Om jag ändå kunde svara på den frågan. Men förhoppningsvis har jag väldigt kul. Jobbar med något sjukt roligt, bor snyggt, lever snyggt. Som man vill att det ska se ut. Hoppas att jag bor i någon stor stad också.
 
 
 
11. Vem är snyggast i världen och börjar på J och slutar på ohanna?
Johanna såklart!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: