sarakowalski

en hatdag

Kategori: Mitt liv

 
söndag.
som många kanske vet så hatar jag söndagar.
jag bävar alltid för att gå upp på morgonen, för att det betyder att jag måste utstå en söndag till.
jag avskyr de verkligen.
jag vet egentligen inte varför.
men jag gör det.
 
jag har pluggat, övat och pluggat igen.
det enda fina med min söndag var att träffa fina Joel en kort stund. då blev jag lite gladare.
 
nu ska jag gå igenom mitt tal några gånger. börjar få lite panik över det där.
men det hör väl till på något konstigt sätt.
 
kom på förut att jag saknar sommaren, och bästa sommarjobbet.
bara glida runt med fina människor och sjunga och spela. sjukt bra ju.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

fina asså.
nu ska jag tala lite för mig själv.
soft.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: