sarakowalski

Berlin

Kategori: Mitt liv

nu har jag äntligen bilderna från Berlin som sagt.
en fin vecka.
god mat, sevärdheter, guidad tur, currywurst, berk, schnitzel, skratt, trivsel. osv.
bra bra!
lägenheten vi bodde i var sjukt bra.
jonna och jag bodde på övervåningen i världens största sovrum. så skulle man bo.
 
jag bild-bombar bara bilder i random ordning.
för att det är kul.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jonna och jag var vid monumentet och fotade en dimmig morgon också.
men de bilderna kommer senare
dem sista bilderna är därifrån.
sjukt snygg hon är den där bruden.

i alla fall.
så där såg veckan ut ungefär.
ser rätt fint ut asså.
det var fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ellinöh säger:

    Ser sjukt fint och mysigt ut!!!

    Svar: tack Ellinöh! det var det!!
    None None

    2012-11-25 | 23:37:53

Kommentera inlägget här: