sarakowalski

bekräftelsen var bara där

Kategori: Mitt liv

 
tänkte fortsätta med min lilla tisdagsovmorgonsbloggstradition.
kom på den alldeles nu, helt fantastiskt.
 
jajja, jag börjar om cirkus två timmar.
trodde jag började om en timme
så det var ju skönt. 
 
sitter och pluggar musikhistoria.
har ett sjukt gigantiskt prov på fredag, som jag inte riktigt förstår hur jag ska klara.
men det löser ju sig.
som allt annat.
 
annars är det hemskt att skolan har dragit igång.
lovet gick för snabbt, som vanligt.
jag får ju dock ett litet extralov eftersom jag åker till berlin på måndag.
det känns ju rätt bra asså.
 
ae. nu ska jag gå tillbaka till bach och snubbarna. 
de är ju rätt sköna när allt kommer omkring.
 
 
 
 
 
 
har världens mysigaste tröja.
och världens omysigaste katt.
 
hejdå.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: