sarakowalski

Amsterdam

Kategori: Mitt liv

 
och ja.
så var man hemma igen.
Norrköping känns rätt grått just nu.
saknar kanalerna och de vackra husen.
 
meeen i alla fall.
 
Amsterdam var allt jag hade hoppats på, och lite därtill.
resesällskapet var ju toppen med systern min och mammi.
vi gick runt, kollade på hus.
satt på mysiga caféer och drack holländsk öl.
gick på muséer.
åkte kanalbåt.
pratade med trevliga, hjälpsamma holländare.
och mer...
 
staden var nog den finaste jag har varit i.
verkligen helt underbart fint.
luktade cannabis överallt, men det vande man sig vid tillslut.
soft.
 
blandar mina bilder från kamera och iphone, med systers bilder.
utan inbördes ordning.
alltså lite konstig ordning.
men ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja.
 
väldans massa bilder...
det är ju skoj.
 
jag har nog världens finaste mamma.
och världens finaste syster.
vilken tur jag har, helt enkelt
 
puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Helsiki vad fint det ser ut, åh(!!!!!!)

    Svar: det var det också, jag lovar!! iiiihhhh
    None None

    2012-11-01 | 21:35:57
    Bloggadress: http://jkmcbrain.blogg.se
  • Lenn säger:

    GD VAD FINT!!! Husen <333 och bilden på dig och din mamma när ni skrattar. SÅ fint miss you

    Svar: jaa det var ju helt underbart fina hus asså! haha, tack sötelenn! saknar dig mä hörrödu. puss gullis
    None None

    2012-11-02 | 08:09:07

Kommentera inlägget här: