sarakowalski

att inte förstå

Kategori: Mitt liv

fredagen var roligare än förväntat.
hängde först i grabbarnas "kollektiv" och sedan gick vi till arbis och dansade och dylikt.
det var riktigt trevligt.
riktigt skoj asså
börjar sakna min kamera också.
 
igår träffade jag mamma
sen spelkväll med far och bror på kvällen.
det var riktigt trevligt
alltid lika roligt att sitta och skratta åt när de skriker på varandra som galningar
och diskuterar regler
och anklagar varandra för att fuska.
det är så typiskt
men nice.
 
idag har jag jobbat lite
och nu har jag inlett några dagar ensamhet igen
vilket är underbart.
 
 
lägger upp en random bild från vårbalen på mig och marcus.
bara för att jag saknar min fina vän.
 
nu ska jag se en liten film och äta jordgubbar.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: