sarakowalski

hemma

Kategori: Mitt liv

hej.
 
jag är sedan igårkväll hemkommen från Norrland.
det var precis så bra som jag hade hoppats att det skulle vara. om inte bättre.
jag tog det lugnt
klippte gräset
läste
plockade jordgubbar
sov på ett loft, där man sover som en gud. det bästa var att ligga däruppe och titta på frasier. underbart.
umgåtts med fina norrlänningar
druckit rosévin och snackat skit om, för mig, helt okända människor.
upplevt gammal kultur genom att baka eget tunnbröd i en gammal bagarstuga.
gosat med djur.
ni läste rätt. på något sätt förvandlas jag alltid till en djurmänniska där.
 
vi anordnade också en loppis och café, vilket var riktigt roligt.
fick baka i flera timmar, hur roligt som helst. och sedan sälja fika och sitta ner och prata gamla tider
med människorna där. riktigt trevligt.
 
det var ledsamt att åka därifrån, det är det alltid.
 
eftersom att min kamera fortfarande är kaputt är det iphone-bilder som gäller. mums.
eller nåt.
det blir random bildström bara nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sådär kan det se ut. avslutar med en bild på världens sötaste valp. snuttis!
 
hej.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: