sarakowalski

för fjärde gången

Kategori: Mitt liv

i höst blir det att resa mycket
vilket alltid är lika nice.
 
en av resorna jag ska göra är till mitt Berlin.
ska åka dit med Jonna och våra familjer.
ska på i en etagevåning precis vid Branderburger Tor.
det ska bli så himla underbart.
Berlin är väl ett av mina favoritställen

vi ska se sevärdheter (som jag redan har gjort men ändå)
spatsera i den fina stan, äta god mat, umgås
och allt det där man gör i Berlin, vackra Berlin. jag ska tydligen agera guide och det gör jag gärna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sådär kan det lite se ut när man åker till Berlin med sina fina flickor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
eller så kan det se ut sådär när man är i Berlin med Johanna.
 
det var två av mina tre berlin-resor och båda var lika underbara och bäst!
 
nu ska jag se frasier.
som jag har blivit lite för beroende av.
 
puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: