sarakowalski

nu har du valt och jag visste det

Kategori: Mitt liv



sitter här och kämpar med en rapport om globalisering.
det är något jag verkligen borde gjort för längesen och nu sitter jag här.
ute i sista minuten som jag lovade mig själv att jag inte skulle vara.
men så blir det ju jämt
och jag blir lika frustrerad varenda gång.
men, nu är det verkligen dags att bita i det sura äpplet.

tur är det väl att jag skriver om de positiva effekterna av globaliseringen
så är det något positivt med det här.

igår var jag hos alba på lite partaj och firade lite 18-år. det var riktigt trevligt
nice folk och så.

nej, nu ska jag fokusera.
hej politisk ekonomi och komparativa fördelar.
hej multinationella företag och internationell handel.
låter intressant..... eller inte

hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: