sarakowalski

undrar hur jag hamnade här

Kategori: Mitt liv

 
hade filmkväll med Joel, vilket ledde till alldeles för lite sömn. 
har gått runt som i en dvala idag. ganska soft i och för sig. 
satt först och fikade med fina vänner, och planerade till vår warzsawa-resa.
vi är sammanlagt 18 personer som ska åka. och det kommer bli så sjukt fett.
 
sen skrev vi färdigt utkastet till son-manuset och det känner så bra.
 
gick på stan en sväng, införskaffade ett par nya svarta byxor.
 
sen skulle jag hem och vara effektiv.
jag kollade på kläder med Hanna på asos och beställde två klänningar woho! 
sen gick jag och la mig runt sex, vaknade igen klockan åtta och trodde att hon var cirkus 2 på natten.
fantastiskt.
 
så nu är jag lite förvirrad och lite piggare.
 
 
 
 
de där två klänningarna kommer snart hitta hem till mig.
nice! 
 
nu ska jag plugga matte.
 
pusshej
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: