sarakowalski

plötsligt vände det totalt

Kategori: Mitt liv

 
hej, det är sara här.
soft.
 
helgen var så fin.
gick på julmarknad i gamla stan sedan på söndagen och bara myste.
sen Gervais som var helt jädrans underbart rolig! satt och dog av skratt ganska rejält många gånger.
helt sjukt bra verkligen.
 
hade julfilmskväll med bror i måndags, drack glögg och såg julfilmer. sjukt nice.
i tisdags hade vi juljazz på crescendo, helt stört var alla var bra!
 
igår sov jag hos min Arre (sjukt snyggt smeknamn jag har kommit på)
 
och så var vi framme vid idag. snabb och fin resumé.
slutade tidigt, gick och köpte lite julklappar med Matilda och sen fikade med efterlängtade Raivio, och sara och alba.
himla fint!
 
nu sitter jag och lyssnar på Hans Zimmer och njuter.
 
lite bilder från resumén sådär.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
avslutar med en sjukt nice bild på lagg, då hans hår såg ut som en cykelhjälm.
asså någon gång i mitt liv ska jag sluta med iphone-bilder.
jag lovar.
 
herrå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: