sarakowalski

lucia-tider

Kategori: Mitt liv

 
igår var det luciakröningskonert i De Geer-hallen.
börjar bli redigt tråkigt med de där konserterna nu, eftersom man har gjort det i nio år nu.
men lite julstämning hann man kanske snappa upp. 
 
det som var roligt med konserten var väl att två av mina kära klasskamrater spelade. 
stipendiaterna, Eleonor och Klo, jarå.
sjukt bra ju.
 
imorse var det dags igen, men då var det luciatåg i Olai istället med bara musikare.
sen pinnade vi snabbt som satan ner till tingsrätten och hade ett luciatåg där också. 
det gick ju riktigt bra.
det var mitt sista luciatåg.
men kommer inte att sakna lucia ett dugg faktiskt. hihi
skönt att det är över. 
 
nu ska jag ta tag i svenskan (igen)
imorgon kör vi redovisning! sen sticker jag till Stockholm över helgen.
nice.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
konsertbilder. bästa marcus, som sjöng så bra, på sista bilden.
 
hejdå.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: