sarakowalski

juldagen

Kategori: Mitt liv

 
vaknade upp sent och kände mig totalt utvilad.
det var himla längesen jag kände mig det.
så det var ju skönt.
 
dock känner jag att juldagen är ganska seg. finns liksom inget att göra... ska nog ta mig ut på en promenad snart.
 
fick ju massa fina grejer igår, och i förrgår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
där var ett litet urval av mina sköna klappar.
ett par sjukt snygga skor, en fin bakbok i lite 40, 50-talsstuk, presentkort på Monki, pengar till Warszawa, hårprodukter, högtalare, finaste koftan från JC (lång, ner till vaderna mums), sen de två roligaste av alla nämligen en massagekrage och en elektrisk filt. haha, sjukt bra.
sen fick jag även lite choklad, ett till presentkort och lite andra nyttiga saker brabrabra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: