sarakowalski

jul jul jul jul jul osv

Kategori: Mitt liv

åkte tåg till sthlm och firade jul hos mamma dagen innan julafton.
galet mysigt!
 
sen blev det julafton och vi åt världens godaste frukost.
sen åkte jag bil, hem till Norrpan.
 
julafton har rullat på som vanligt.
vi var hos Jonna i år och firade där, vilket alltid är himlans trevligt!
kalle anka, julmat, karl-bertil jonssons jul.
sedan hem och dela ut julklappar.
fick så himla mycket bra! (lista kommer imorn, det kan ju va kul)
 
sedan har jag, min far och min syster suttit och spelat spel.
bezzerwizzer, popkultur och boggle. underbart.
nu ska jag snart gå och lägga mig, kanske se ett avsnitt frasier, vem vet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
juligt och fint ska det vara!
julklapparna från Jonna fick vara med där. en grå luvtröja och en Mo Yan - bok.
Fint som snus, helt perfekt julklapp!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: