sarakowalski

en liten sammanfattning

Kategori: Mitt liv

 
jag blev till slut frisk, tack gode gud.
eller rättare sagt, jag bestämde mig att jag var frisk och gick till skolan.
det var sjukt roligt att vara tillbaka, faktiskt.
 
sen efter skolan, och massa rep och grejer så gick Matilda och jag till Indra.
raggade upp en spelning och köpte med oss världens godaste mat.
åkte hem till Matilda och hade Keira Knightley-filmkväll.
såg Never let me go och Seeking a friend for the end of the world.
sjukt bra.
(och jag behöver ju inte nämna ur kvinnan såg ut för alla förstår ju att hon var fantastiskt snygg som alltid)
 
 
 
 
från filmerna. var bara tvungen att visa. herregud asså.
 
på lördagen åkte jag och Matilda in till stan och var med på dansarnas julshow tillsammans med några musikare.
vi sjöng kör, två låtar.
var ganska kul sådär.
var där i typ 8 timmar.
det var inte lika kul dock.
 
kom hem och sen hade en ganska tråkig lördagskväll, men var så trött att jag inte orkade någonting.
 
idag vaknade jag tidigt och gick upp och läste lite Dostojevskij till svenskan.
sedan mötte jag upp Jonna för att gå på stan och kolla lite julklappar och äta sushibuffé.
jag köpte dock inte en enda klapp.
men sushibuffén var helt underbar. gud så gott.
och sjukt trevligt!
 
 
 
 
 
fina jonnsi.
 
nu är det sovdags.
 
herrå.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: