sarakowalski

rubrik

Kategori: Mitt liv

hei.
 
vaknade imorse och mådde så dåligt man kan må.
gick till skolan och fick en macbook pro.
så då mådde jag lite bättre.
 
har en ensamkväll ikväll.
ska se något dåligt tv-program sen och dricka kaffe.
sånt man gör.
 
annars rullar allt på.
satt och garvade för mig själv förut när jag ställde mig själv frågan om varför jag håller på med det här fortfarande.
alltså bloggandet (hatar det ordet men ändå)
jag har inget inspirerande att skriva om
och min kamera är trasig
så fotona är dåliga.
aa, hittar inte någon anledning egentligen.
men jag fortsätter ändå.
kanske i hopp om att jag någon dag ska få inspiration
och skriva fantastiska inlägg.
om fantastiska saker.
ja.
 
 

rhodos.
längtar tillbaka massa.
 
puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: