sarakowalski

och vinden nådde inte

Kategori: Mitt liv


vill otroligt gärna dela med mig av ett otroligt inspirerande inlägg med bilder och massa text.
mest för att jag har varit tyst alldeles för länge... fast bara här. annars är jag aldrig tyst.
har lidit av lite koncentrationssvårigheter de senase dagarna nämligen
och därför tvingats plugga som en idiot.

det är lov nu.
påsklov.
och jag trivs, och stressar vidare. jag är kvar i stressen, känns som jag har glömt nåt när jag inte stressar.
då är man sådär lagom frisk.

nu ska jag ha lov. ska försöka att verkligen ha lov också, på riktigt.
hej och hå.
inlägget med bilder får vänta
sitter i skolan just nu.

har slutat och snart ska jag hem
och göra absolut ingenting
jag har lov nu förresten ifall jag inte sa det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: