sarakowalski

samma namn

Kategori: Mitt liv


äntligen, jag blev precis klar med mitt arbete, klockan är snart 22.00 och det ska vara inne imorgon.
jag har suttit sen elva imorse. började typ imorse.
japp, jag är en äkta tidsoptimist.
skrev en sida för mycket och sjukt dåligt och hoppas på ett högt betyg.
vi säger väl ett G så blir det bra... eller nåt.

annars har jag stressat sönder hela veckan och har totalt glömt bort att jag har sånglektion imorgon.
ska kunna massa saker, kan inte massa saker. lite jobbigt.

jag har gjort lite roligt också, bland annat varit med efterlängtade vänner och satt upp ett "köpa-kaffe förbud" för mig själv. (räknade ut att jag la ut typ 300 kronor i månaden på det, hur löjligt som helst)




lägger upp en väldig gammal bild. tror faktiskt det var första skoldagen.
då var det som det var.

nu ska jag se på frasier eller nåt annat skoj.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: