sarakowalski

något jag inte vill göra just nu

Kategori: Mitt liv

har kommit fram till att riksdag och regering och allt som hör till måste vara det mest
ointressanta som finns att plugga.
iallafall har alba varit här och vi har varit flitiga som få, eller som alla just nu.
vi har prov imorgon, jorrå men jag känner mig glad för det. jag menar, vem älskar inte samhällsprov?

drar nog ut på en lite vandring snart, måste få lite luft så att jag kan fokusera.
när kaffe inte hjälper, då är man illa ute känner jag.
men det gör ingenting.
jättepannan är ändå inte så smart.
skulle mycket hellre vara någon annanstans och göra något annat just nu.
men man kan ju inte välja.

nee hörrni, här kan jag ju inte sitta och gäcka. riksdagen och regeringen behöver mig.
eller jag behöver dem.
puss

Kommentarer

  • alba säger:

    vi var ju lite bäst på att plugga tycker jag. vi borde plugga oftare! pussee

    2011-10-29 | 08:46:16

Kommentera inlägget här: