sarakowalski

lite borta

Kategori: Mitt liv

jag lever, helt säkert. bara att jag inte riktigt hinner med.
har varit sjuk och pluggat matte som aldrig förr.
är så stressad att jag inte vet vart jag är (och vad jag heter, men har nog sagt det lite för många gånger)
vecka 46 och 47 kommer nog bli de värsta i mitt liv, men det gör ju ingenting.
jag längtar till jullovet, som kommer komma att rädda mitt liv.

ajja, nu sitter jag och skriver uppsats och klockan tolv ska vi repa barnmusikal (som förövrigt ska ha premiär på onsdag och jag kan inte alls mina repliker) (jag älskar paranteser)

släpper en bild som får mig att tänka på bättre tider.



emmaboda vareja.
då hade man inte mycket plugg, det var ju skönt.

puss

Kommentarer

  • LENNTZIE säger:

    Åh så fina ni är!! i love you guys. Och emmaboda. Nästa sommar!!! Och sara min lilla sockerpärla, kom ihåg att andas och hinna med dig själv. livet är alldeles för kort och flyktigt för att wastea på för mycket stress och ångest och måsten. dagens visdomsord från Lenn!! du är en så fin och bra tjej hej! pyss och kram

    2011-11-12 | 12:11:31
    Bloggadress: http://you know where to go

Kommentera inlägget här: