sarakowalski

manliga skådespelare

Kategori: Mitt liv

det är inte bara det att de ser bra ut, vilket bara i så fall blir ett plus.
jag kan faktiskt räkna upp många fler begåvade manliga skådespelare än kvinnliga. vet dock inte om det beror på att jag tillhör just det motsatta könet, men vill på något sätt inte tro det.

har stött på många av dessa manliga skådespelare på senaste tiden och måste säga att flera av dem faktiskt imponerade på mig. även sådana som jag har sett tidigare.
vi tar colin firth som ett exempel i "the kings speech". han gör sin roll utomordentligt, men å andra sidan har jag faktiskt alltid tyckt att han är riktigt duktig.
Liam Neeson och Bradley Cooper är två andra exempel på skådespelare vars nya filmer jag har hunnit se i veckan.. blev imponerad även där faktiskt.

även filmer och skådespelare som har några år på nacken gör sitt jobb bra. nu sitter jag och halvtittar på die hard där faktiskt bruce willis gör sitt riktigt bra men birollerna överträffar nästan honom med Alan Rickman i spetsen. han är bra i nästan allt han gör och det uppskattas förståss. han är riktigt talangfull, känns dock samtidigt så otroligt naturlig.

skådespelare... det vore nog något ändå. vad mycket glädje man själv skulle få och förhoppningsvis ge andra. en liten parantes där. sånt kan ju vara trevligt.

nej, nu ska jag sluta rada upp bra skådisar och gå till sängs. imorgon återgår jag till mitt ålderdomshem som vanligt och träffar fina människor efteråt.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: