sarakowalski

alldeles för tomt

Kategori: Mitt liv

jajja, det här har man ju också.

i fredags var jag och jonna i sthlm över dagen. handlade fina kläder. åt kinabuffé. men huvudakten var ändå inspelningen av niklas strömstedts talkshow "tack för musiken". lars winnerbäck var gäst. han är bara för underbar, så osäker på ett otroligt charmigt sätt.det slutade nästan som en konsert med honom, för han fick köra tre extranummer. så bra publik var vi.

lördagen spenderades i västerås hos sysslingar, det var lugnt och mysigt.

min kamera är fortfarande på vift. arkivet är min räddning.





imorgon inleder jag fyra veckors sommarjobb.
puss


Kommentarer

  • jonna säger:

    det ägde min snygga tjej! hoppas det går bra på jobbet, vi måste ses snart <33

    2011-06-21 | 22:22:58
    Bloggadress: http://jkmcbrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här: