sarakowalski

glömde ett a

Kategori: Mitt liv

sov hos linn inatt som sagt. det var så sjukt bra alltihop.

vi tittade på breakfast at tiffanys och sabrina (förövrigt så är audrey hepburn hur underbar som helst)
(fast en parantes förtjänar väl även humphrey bogart och george peppard eftersom de också är underbara)
george peppard är väl lite av en.. ja vad ska man säga? hunk kanske... dock i en positiv benämning. jag menar det.
synd att han inte orkade mer efter den filmen, för bara med den fick han en plats i filmhistorien. tänk då om han hade fortsatt (dock kanske förhoppningarna hade svikits, men wtf)

jajja, (mästaren på att glida ifrån ämnet) vi hade en gryyyym kväll iallafall. åt nougatmuffins, precis lagom många, och hade kul som få.

drog in till stan idag, linn handlade. jag märkte att jag hade ungefär cirka 7,25 kronor på kontot. kändes bra.
träffade folket som ska till emmaboda och planerade, ska bli bäääst.

juste, linn och jag hann ju med att hänga två timmar i vårat hörn på waynes också. där trivs vi. (det så kallade emohörnet)












Kommentarer


Kommentera inlägget här: