sarakowalski

julen

Kategori: Mitt liv

jag kan tycka att julen blir lite mindre och mindre magiskt för varje år som går.
i år kände jag bara att det var på något sätt skönt att få det överstökat,
fast det har ändå varit väldigt mysigt och trevligt och allt det där.

det skönaste med julen är alla små traditioner som finns under julafton, men bara de små
till exempel när alla sitter och tittar på kalle anka och min kära farbror fäller otroligt underbara kommentarer.
och alltid samma varje år.
en annan sådan traditioner är när alla mobbar Jonna för att hon älskar jansons frestelse. cynisk och härligt.
det är sånt jag tycker är roligt. traditioner som inte ens räknas som traditioner.

inte många kort blev tagna som vanligt, men några hann vi med precis innan släkten kom.
mest på syskonen men ändå.


syskonen. mupp-brorsan Jonas i bakgrunden. hehe








jonas Lina var med också.



fick en "cookies in a jar"-burk av jonas och Lina. fint!









en bild på mig och bästa syster får avrunda.
konstigt ihopsatta bilder, men det var det som togs då va.
puss


Kommentarer

  • lenny säger:

    andra bilden, så himla fin syskonbild! och vad söt du är!! prettypretty girl

    2011-12-28 | 11:28:39
  • jonna säger:

    hahaha janssons frestelse!!! <33 fy vad snygg du är förresten!

    2011-12-28 | 20:51:51
    Bloggadress: http://jkmcbrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här: