sarakowalski

hä' underbart

Kategori: Mitt liv

sitter och funderar, sommaren är snart slut. på något sätt känns det inte som den har varit riktigt komplett, det är något som saknas.
kom på vad det var, norrland. har åkt dit varje sommar sen jag föddes, men inte i år. det krockade med sommarjobb.
hur mycket storstad jag än är, så glömmer jag bort det under veckorna där. på landet.
det känns så hemma.
där i den lilla kommunen, bjurholm i västerbotten.
ta det lugnt, fiska, sköta djuren och allt som man gör.
det är livet. jag älskar det stället.


























Kommentarer

  • jonna säger:

    ja alltså jag lånade den inte på biblioteket utan av en privatperson som ville vara anonym! den var awesome faktiskt :D

    2011-08-11 | 16:17:50
    Bloggadress: http://jkmcbrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här: