sarakowalski

Så otålig

Kategori: Mitt liv

 
Hej. Jag lever, woho!

Har gjort bara massa roliga saker nu i veckan, och lärt känna många människor i klassen lite bättre. Grymt.
 
I torsdags hängde vi på mitt golv, eftersom jag inte hade några möbler. Vi beställde pizza (det kostar ingenting med hemkörning i Tranås, jag blev helt paff) och åt äppelpaj och kladdkaka. Sjukt mysigt.
 
Igår hade vi inspark vilket var väldigt roligt alltså. Det var maskerad med temat ond och jag var Jafar från Aladdin (jag vann pris för bästa utklädnad, wiii). Först gick vi tipspromenad med frågor om tvåorna, slutdestinationen var hos Jonas och Erik i Stoeryd. Där tävlade vi i bullätartävling och ballongblåsartävling. Vårt lag kom sist. Hoho
Men galet rolig kväll i alla fall, på alla sätt.

 
 
 
 
 
Jafar somfan. Hade kameran med mig så fler bilder kommer!
 
Tjing!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: