sarakowalski

Lägesrapport

Kategori: Mitt liv

 
Nu är jag hemma i Norrköping en snabbis, ska nämligen till tandläkaren tidigt imorgon.
 
Helgen var bra, var nämligen hemma då med för då var det tjejmiddag hos Jonna med sköna personer. Det var riktigt roligt. Vi åt massa mat och efterrätt, och spelade spel. Bland annat barngeni och galenpanna, det första är min grej men det andra är inte det hoho. Trevlig kväll överlag alltså.
 
På söndagen firade vi pappa med lite släkt och sådär och sedan tog jag mig tillbaka till Tranås.
 
Veckan har rullat på fan, hade ensembleuppspel i tisdags vilket gick bra ochmin hals är tack gode gud bra igen! Så nu kan jag vara med på lektioner vilket kan vara en fördel ändå.
 
Ao, kul. Bra. Hej. Jag mår bra.
 
Ska snart träffa Joel wii.
 
Hejdå.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: