sarakowalski

Jag ska förklara allt någon gång

Kategori: Mitt liv

 
Har haft en bra vecka och helg och allt sånt. Joel och jag åkte tillbaka till Tranås, och vi hade det gött på min skola och hade lite lektioner och hängde och sådär. På kvällen åkte jag, Joel, Albin och Fred till Jönköping för att lyssna på Bobo Stenson trio. Vi blev glatt överraskade när resan kostade 50 kronor fram och tillbaka (fick rabatt och åka gratis och allt möjligt). Konserten var svinbra, sjuka musiker alltså. Vi hade det även väldig trevligt, stjärngänget typ.
 
Vi åkte tillbaka till Norrköping i fredags, gick på 20-årsfirande hemma hos Nellie och åt otroligt god vegetarisk lasagne. Fejnt.
 
Igår var det kulturnatten och jag mötte först upp Matilda för att lyssna på några vänner som spelade med Nisse Sandström på ett galleri. Lyssnade också på Joels kvintett på crescendo, vilket var helt galet bra. Hängde runt lite och sådär som det blir på kulturnatten. Grabbarna från min gamla klass spelade balkan-musik och det var ju kalas. Gick till Brodway sen och var där tills jag åkte hem och sov. Soft kväll och sådär. Trevligt att träffa folk som jag inte har träffat på ett tag.
 
 
 
 
 
Bobo Stenson Trio och Faaja 5. Sjukt bra bilder, jag vet.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: