sarakowalski

Om någon av oss vet

Kategori: Mitt liv

 
Heelloo.
 
Igår var jag sjuk, vilket resulterade i typ 20 timmars sömn för jag har en icke-fungerande dator och ingen tv. Läsa orkade jag inte heller så det var mycket stirrande i väggen. Rooooligt är det rätta ordet.
Idag orkade jag inte vara sjukt längre så tog en jävligt stark tablett och cyklade till skolan. Det var fan värt det för det var lärarkonsert på morgonen och fy-faaan vad sjuka våra lärare är. Helt galet! Ahh, det var så sjukt fett.
 
Åkte och köpte te och ingefära efter skolan (jag SKA bli frisk) och parkerade mig i soffan och kollade på new girl. En ny serie att bli beroende av. Trodde verkligen inte att jag skulle tycka om den men tji fick jag. Har även lagat grymt god mat på felix grytbas och ätit som ett djur.
 
Snart ska jag nanna. Det blir ju gött.
 
 
 
 
 
ja. blablabla. någon gång ska jag skriva om något intressant. musik kanske. vem vet.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: