sarakowalski

Och sen såg jag det igen

Kategori: Mitt liv

 
Resten av lovet var gött, träffade massa gamla klasskompisar som jag inte har sett på länge. Det var så sjukt bra. Vi var hemma hos Matilda först på lördagkvällen och sen åkte vi till Brodway. Alexandra sov hos mig och på söndagen sedan var vi och fikade med Alba och Matilda. Brabra!
 
Veckan har rullat på fan. Hatar det uttrycket men har det rullat på så har det. Idag var den sämsta dagen någonsin då jag vaknade upp och bara kände nej. Shit, sådana dagar suger musten ur en. Blir helt slut typ på något konstigt sätt. ahh. Ska umgås med mina bästa vänner sedan, det blir bra.
 
Imorgon åker vi till Sthlm över helgen också, det ska bli så sjukt roligt! Ska åka bil upp och gå på Esperanza Spalding!! Fred, Albin, Veronica och jag ska sova hos mamma. Fan vilken rolig helg det kommer att bli! 
 
 
 
hej å hå.
 
nu ska jag äta bönor. herrå.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: