sarakowalski

Finbesök

Kategori: Mitt liv

 
Igår fick jag besök av världens bästa Jonna. Vi gick först och åt lunch på typ den enda mysiga restaurangen i Tranås. Jag åt en himla god pasta med chili och mängder av parmesan. Efter lunchen gick vi och handlade och gick sedan hem till mig och gofikade. Vi softade i min soffa och myste bara. Vi lagade också middag, åt sojaburgare och pomme. Fan gott asså!
 
Senare gick vi till Albin där det hängde massa folk och vi var där till typ klockan tre innan vi gick hem och la oss. Vi sov ganska länge och åt en nice frukost innan Jonna tog tåget hem vid två.
Så himla trevligt att få besök, och av Jonna också. Så gött att prata minnen och tänka tillbaka lite och få lite åldersnoja och prata om allt annat som en behöver prata om ibland. Så himla fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Woho!

Som sagt, så himla nice att få besök. Jonna är fan bäst asså.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: