sarakowalski

Warszawa

Kategori: Mitt liv

 
det var längesen nu känns det som. men jag tänkte ändå att jag skulle lägga upp massa fina bilder från våran sjukt bra resa till Warszawa. den gjordes med fint folk, och allt blev helt perfekt. tror inte jag skulle vilja ändra på någonting faktiskt. vi hade det bara så himla bra.
 
gick runt i Warszawas gamla stad som är sjukt fin, åt god, polsk mat. gick på karaokebar, gick på köpcentrum, var på fina museum, drack starbucks, var ute och dansade och firade nyår ute på gatan med sjukt mängder andra människor. åt mysigaste middagen på nyårsafton alla 17, hängde på mysiga barer och drack god öl osv.
ae så sjukt nice bara.
släpper bilder, helt random. sånt gillar jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
det var den sista baren vi satt på i Warszawa. morgonen efter åkte vi hem.
och jag saknar det. väldigt mycket faktiskt.
 
 
Alba fick ha på sig massa lager med kläder för att få hem allting hon hade köpt.
det tyckte jag var roligt, haha.
en bra avslutning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: