sarakowalski

mösspåtagning

Kategori: Mitt liv

 
Idag hade jag min sista sånglektion med min älskade sånglärare. Vi blev båda lite sentimentala och tårögda när vi pratade om gymnasietiden. Hon är nog den bästa läraren som finns.
 
Sedan spatserade vi till De Geer för att få sätta på oss studentmössorna. Det känns lite overkligt och blablabla. Skulle kunna spekulera hur länge som helst om hur sjukt snabbt tiden gick men det känns rätt meningslöst. Istället ska jag försöka att bara acceptera det och se det för vad det är. Tre helt sjukt bra år. Njuta av den sista tiden och umgås med mina fina underbara snygga sköna roliga vackra bästa klasskompisar. Det låter maxat. Men det är så dem är.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yey!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: