sarakowalski

fredag med Joh.

Kategori: Mitt liv

 
igår hade jag och Johanna det väldigt bra. gick hem till mig direkt efter skolan, pratade, och sen lagade mat. Johanna stod för maten som vanligt då. jag gjorde sallad, det kan jag i alla fall! känns ju bra. 
sen åt vi mat, drack vin och tog igen lite förlorad tid. 
mötte senare på kvällen upp lite vänner som satt på babyl, och hängde där ett tag.
tog spårvagn hem runt ett och somnade som stockar båda två. 
gick upp rätt tidigt och satt och pluggade matte i hela fyra timmar. fantastiskt nyttigt, även om båda fick utbrott flera gånger under de fyra timmarna. det där med derivata är inte lätt alltså. 
 
men det var så bra på alla sätt och vis. 
 
 
 
 
 
 
 
 
nöjd Johanna och fin mat.
lite matematik också på det ja.
soft!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: