sarakowalski

Lediga dagar

Kategori: Mitt liv

 
Igen har jag haft två dagar ledigt, vilket jag alltid välkomnar, Speciellt nu så här i slutet av sommaren.
Igår softade jag på dagen, uträttade lite ärenden på stan och kom hem med kläder. illa.
Sedan åkte pappa och jag på en liten second hand-runda och införskaffade lite porslin och sådär till min flytt. Beslutade på högstadiet ungefär att jag bara skulle ha udda, gamla tallrikar som inte alls matchar. Got my wish. Fett.
På kvällen var jag på världens och firade Alexandra på hennes 19-årsdag. Fick skjuts av Ellen hem, och vi höll på att frysa ihjäl.
 
Imorse åkte jag till Jonna och åt frukost. När jag kom dit så hade hon bakat scones till oss och vi satte oss i solen på hennes altan och drack kaffe och åt varma scones. Gott som tusan.
Satt i solen ett tag, pussade på hennes hundar och pratade tills vi kom in på ämnet gamla bilder och gick in och satte oss med Jonnas dator.
Satt i typ två timmar och skrattade åt bilder från 2008 och vad dumma i huvudet vi var. Så jävla roligt.
 
På kvällen nu har varit på Ikea med pappa och sen träffat Julia, Eleonor och Johanna på värkdens. Gick även och kollade på fyrverkerierna med Queen-musik. Var så himla fint att jag grät. Sjukt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: